dilluns, 14 de novembre del 2011

PRESENTACIÓ Esmeralda Carretero


Hola!

Em dic Esmeralda, tinc 16 anys i en fa nou que visc a Canovelles. Aquest any tinc l'oportunitat de participar al projecte l'Empresa-Educa tot fent pràctiques a l'Escola Estudi Margaret.

Vaig dos cops per setmana, els dilluns i dijous de 9 a 13 hores.
El primer dia que vaig entrar a l'acadèmia estava una mica nerviosa perquè no sabia com funcionava i no coneixia a ningú, no sabia si m'adaptaria bé i si faria nous amics i amigues.

Estic aprenent a fer algunes tècniques bàsiques de perruqueria, com per exemple pentinar un maniquí.
M'agrada molt aquesta experiència i el curs vinent espero poder estudiar perruqueria a l'Escola Estudi Margaret.


1 comentari:

  1. Molt bé Esmeralda
    Aprendràs molt i acabaràs sent una bona perruquera!!

    ResponElimina