dilluns, 14 de novembre del 2011

PRESENTACIÓ Inass Zeroual

Hola sòc la Inass, tinc 15 anys i visc a Bellavista. Faig les pràctiques de l'Empresa-Educa a l'escola-bressol Marta Mata, hi vaig tots els dimarts, dijous i divendres.
He triat la llar d'infants perquè m'agrada molt estar amb nens petits. Ara estic a la classe dels nens més grans, els nens i nenes de dos anys. El primers dies estava molt nerviosa, era normal perquè no sabia si el que feia estava bé o malament, però ara tot és diferent... i si tinc algun dubte pregunto i demano ajut. Estic molt contenta de poder participar en aquest projecte i espero aprendre moltes coses. Quan vaig el que faig és jugar amb els nens fins que venen els seus pares a recollir-los. Desprès dono el menjar als que es queden al servei de menjador, i desprès de menjar els posem a fer la migdiada. El temps passa sense adonar-me'n i apa... ja és hora de marxar... sort que ja queda poc per poder tornar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada