dilluns, 14 de novembre del 2011

PRESENTACIÓ Gemma Rodríguez

Hola!
Em dic Gemma Rodríguez Casas i tinc 16 anys. A l'empresa-educa faig d'auxiliar, és a dir, ajudo la Isabel a la cuina. A part de la cuina, també passo llista de menjador, vaig per totes les classes per saber i anotar quants nens es quedaran a dinar i a berenar. Per cert, faig les pràctiques a la llar d'infants Marta Mata de Canovelles.

De vegades a la cuina ve la Carmen, per ajudar-nos a la Isabel i a mi.

Quan els nens van a la sala, a primera hora, els dono galetes, sempre amb el permís de l'educadora.

El meu horari és dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9 a 11, bé surto a les 10:50 per arribar a l'institut a l'hora de l'esbarjo.

Estic molt contenta de participar a l'empresa-educa i estic aprenent moltes coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada